2015. szeptember 19., szombat

Prologue-Nem Becky

**April szemszöge**
…Rohantam ki a kollégiumból. Segítenem kellett neki. Azaz, azt hittem…
-Austin!!! Jöttem ahogy tudtam, mi ba…. De hát neked nincs is semmi bajod!-hüledeztem. Lerohantam a lábamat, ez meg csak kiröhögött!
-Bocs Pussycat, de valahogy’ ki kellett hogy csaljalak.-nevetett fel. Pussycat… Még soha nem szólított így. Mindig Törpilla, vagy Picúr volt a becenevem. Viszont Becky-nek…
Gondolatmenetemből Austin csókja térített vissza. Már egy hónapja nem találkoztunk a koli miatt, úgyhogy abban a pillanatban másra se vágytam, csak izmos testére, a cuki, szétálló hajára és a puha ajkaira.
Egyszer csak a sliccemmel kezdett babrálni, és bármennyire nehéz is volt, leállítottam.
-Austin, ezt ne! Ez egy gyakorló terem, bárki ránk nyithat.
-Na és? Picúr, ne ellenkezz!
-De…
-Sss, nyugi Pussycat, csak élvezd a pillanatot! -már megint Pussycat…-Lazulj el Be…
– Fogd már fel hogy April vagyok!!!! April Cargatena, rémlik valami??! És nem vagyok Pussycat, de legfőképp NEM BECKYYY!!!!!!-ordítottam az arcába. Elegem van!!!! Már harmadjára akart le Beckyzni. És ez a legkisebb amit ellenem tett…. De végeztem! Döntöttem! Irány Los Angeles…..

4 megjegyzés:

  1. Várom a folytatást ! Siess :D xoxo. Nórii

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szuper a kivànt hatàst elérte màr is vàrom a folytatàst :)
    Tovàbbi szép hétvégét :)
    Szia

    VálaszTörlés